Шымкент қаласы білім басқармасының «№1 өмірлік қийын жағдайда жүрген балаларды қолдау орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бос жұмыс орындарына

КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ

 

Конкурс жарияланған лауазым атауы: тәрбиеші (уақытша, негізгі қызметкердің декреттік демалысы кезеңіне)

Конкурс өткізу мерзіми: Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүргізіледі (21.09.2023 – 2) 9.09.2023)

Конкурс өткізілетін орын: Шымкент қаласы білім басқармасының «№1 өмірлік қийын жағдайда жүрген балаларды қолдау орталығы» коммуналдықлек меметтік мекемесі

Конкурс өткізетін мекеменің мекен жайы: Шымкент қаласы, Қаратау ауданы, Сайрам тұрғын алабы, Ә.Темір көшесі, 218

Байланыс телефоны: +77 (252) 26 11 91, +7778 662 11 60

Эл.почта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайт: https://balalaruiy4.kz

Лауазымдық жалақы мөлшері: еңбек ақы төлеу мөлшері 96946-138701 мың теңге (орташа)

Ескертпе: Хабарландыруда көрсетілген лауазымдық айлықақы нақты қызметшінің жұмыс өтілине, біліктілік санатына, үстемеақыларға байланысты өзгеше болуы мүмкін.

Лауазымның тұрақты немесе уақытша болуы: уақытша (негізгі қызметкердің декреттік демалысы кезеңіне)

Лауазым жүктемесі: 25 сағат апталық нормативтік жүктеме

Лауазымдық міндеттері ( «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикисы Білім және ғылым минің 2009 жылғы 13 шілдедегі №338 Бyй рығының 126-тармағына сәйкес) :

  • әр баланың жеке басын дамыту мақсатында балалардың жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;
  • әлеуметтік-психологлық оңалту, әлеуметтік және еңбекке бейімдеу үшін жағдай жасауды қамтамасыз ететин күнделікті жұмысты жүргизеді;
  • тәрбиеленушилэрдің күн тәртібін орындауын, олардың үй тапсырмаларын дайындауын, қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуын ұйымдастырады;
  • оларға оқуда, бос уақытты ұйымдастыруда және қосымша білім алуда көмек көрсетеді;
  • сабақтан тыс уақытта тәрбиеленушилмен тәрбие жұмысын жүргизеді;
  • тәрбиеленушилердің жасын ескере отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету, жеке гигиена ережелерін сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;
  • медицинские қызметкерлермен бірлесіп тәрбиеленушилердің денсаулығын сахтауды және нығайтуды қамтамасыз етеді, олардың психофизикалық дамуына ықпал ететин іс-шараларды өткізеді, балаларды ң ұйымда болған уақытында олардың өмірі мен денсаулығы үшін дербес жауапты болады;
  • топқа бекітілген мүліктің, әдістемелік әдебиеттің, құралдардың сақталуын қамтамасыз етеді, оқу жабдығының, ойыншықтардың есебін жүргізеді, арнаулы әлеумет тік қызметтерге қажеттілікті бағалайды және айқындайды, арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну үшін қажетти жағдайлар жасайды, балалардың арнаулы әлеуметтік қызметтерге қ ажеттіліктеріне талдау жүргізеді;
  • белгіленген есептік құяттаманы сапалы және уақтылы жасауды және тапсыруды қамтамасыз етеді;
  • тәрбиеленушилер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетти, академиалық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреди;
  • аға тәрбиешінің міндеттерін орындау кезінде тәрбиешілердің жұмысына басшылық жасайды;
  • тәрбиешілерге әдістемелік көмек көрсетеді, инновационныеқ педагогическиелық тәжірибені жалпылауға, тәрбиешілердің біліктілігін арттыруға, олардың бастамаларын дамытуға ықпал етеді.

Білуге ​​тиіс ( «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 школ №338 Бұйрығыны ң 127-тармахына сәйкес) :

Қазақстан Республикасының Конституции, Қазақстан Республикасының «Білім туралыы», «Педагог мёртебеси туралы», «Қазақстан Республикасындағы тилдер туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы», Неке (ерлі -зайыптылық) және отбасы туралы Кодексі, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектігі бойынша және асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша Мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар туралы», «арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», «Кемтар балаларды әлеу меттік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы»,«Отбасы үлгісіндегі балалар ауылы және жасөспірімдер үйлері туралы» заңдарды және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективного рынка айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актилер;

  • педагогика және психология негіздері;
  • педагогические ғылым мен практическиның жетістіктері;
  • мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарты;
  • педагогические этиканың нормалары;
  • менеджмент, қаржы-шаруашылық қызмет, еңбек заңнамасы негіздери;
  • еңбек қауіпсиздігі және еңбек қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитарныелық қағидалар мен нормалар.

Біліктіликке қойылатын талаптар ( «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикисы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдеде гі №338 Бұйрығының 128-129-тармақтарына сәйкес) :

жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогическиелық білім немесе «Педагогика» бағыты бойынша технические және кәсіптік білім немесе өтілі талап қикаылмай, педагогалық қайта даярлығ ын растайтын құжат;

және (немесе) біліктілігінің орта және жоғары деңгейи болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуш и ушін кемінде 4 жил;

және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейи болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – кемінде 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікти айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1) «Педагог-модератор»:

  • «педагог-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
  • жеке тұлғаға бағытталған тәрбие мен оқыту технологияларын қолдануға;
  • әдістемелік бірлестіктердің, озық тәжірибе мектептерінің жұмысына қатысуға;
  • өз жұмысында озық педагогическиелық тәжірибені пайдалануға тиіс;

2) «педагог-сарапшы»:

  • «Педагог-модератор» біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
  • тәрбиеленушилердің жасын және оларға саланған көзқарасты ескере отырып, оларды тәрбиелеу әдістемесин дербес әзірлеуге;
  • тәрбие жұмысын талдау әдістерін; диагностикалық жұмыстың ұйымдастыру нысандарын пайдалануға;
  • шығармашылық семинарларға жетекшілік етуге тиіс;

3) «педагог-зерттеуші»:

  • «Педагог-сарапшы» біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
  • ғылыми-зерттеу, эксперименттик жұмыс әдістерін қолдануға;
  • жаңа педагогические технологииларды, тәрбие әдистемелерин әзірлеуге;
  • оларды апробация бойынша жұмыс жүргізуге;
  • әдістемелік ұсынымдарды немесе ғылыми жарияланымдарды кейиннен басып шығара отырып, озық педагогикалық тәжірибени жинақтауға;
  • тәрбие саласындағы өзекті мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға жетекшилік етуге тиіс;

4) «Педагог-шебер»:

  • «Педагог-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
  • ғылыми-зерттеу, эксперименттик жұмыс әдістерін қолдануға;
  • жаңа педагогические технологииларды, тәрбие әдистемелерин әзірлеуге;
  • оларды апробация бойынша жұмыс жүргізуге, кейиннен әдістемелік ұсынымдар немесе ғылыми жарияланымдар шығара отырып, озық педагогическиелық тәжірибени жинахтауға;
  • тәрбие саласындағы өзекті мәселелерді әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға жетекшилік етуге;
  • облыстық оқу-әдістемелик кеңесте және РОӘК-те мақұлданған әдістемелик материалдар болуға тиіс.

 

Құжаттар тізіми:

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрің 2012 жылғы 21 ақпандағы « Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогерин лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы » №57 бұйрығының 118-тармақшасына сәйкес Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде det_dom-4@mail .ru эл.почтасынақұжаттарды электрондық (PDF) түринде жолдайды:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесин көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжаттар (ификациядент үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құшаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құяттың көшірмеси (бар болса);

№ ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді меметтік тіркеу тізілімінде № 21579 болыпіркелген ).

7) психоневрологиилық ұйымнан анықтама;

8) наркологилық ұйымнан анықтама;

 9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагога-модератора төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлик (бар болса);

10). шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлик (бар болса) немецкие сертификаты Celta ( Сертификат по преподаванию английского языка взрослым (Кембридж), пройти а; Дельта (Диплом по преподаванию английского языка взрослым) Pass и выше немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балла; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) – 60-65 баллов; болу керек.

11) технические педагогические және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойыншатер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогическиелық қызметке кіріскен, тісті маманды қ немесе бейин бойынша өндіристе кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бартер сертификат педагога таудан өтуден босатылады.

12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойыншатің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.

13) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациисы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 х 480.

 

Қосымша ақпарат:

  1. Конкурсқа қатысушы бар болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейинене қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академилық дережелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттар туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.
  2. Осы Қағидалардың 118-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады.
  3. Кандидатский конкурс қатысу үшін білім беруді басқару законодательның қарауына өзінің кәсіби жетістіктері, біліктілігін арттыруы, ғылыми зерттеулері, өзінің педагогалық тәжірибесін жина қтауы, награды туралы туралы материалдарды ұсынуға құқылы. Құжаттарды қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібимен жүзеге асырылады.

 

Қосымша талаптар:

  1. Мемлекеттік ұйым кандидаттың құжаттарын қабылдағаннан кейин үш жұмыс күні ішінде сыбайласмқорлық қылмыс және/немесе қылмыстық құқық бұзушылық жасағаны туралы морган ніндегі уәкілетти органға немесе ониң аумақтық педагог бөлимшелеріне, сондай-ақ мәртебеси туралы Заңнаманы бұзу туралы сұрау салуды Білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз это аумақтық департаментке жолданады.
  2. Қазақстан Республика педагогсының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жұмысқа орналасуға тыйым салатын сыбайлас жемқорлық қылмыс және/немесе қылмыстық құқық бұзушылық және/немесе м әртебеси туралы заңнаманы бұзушылық жасалғаны туралы мәліметтер анықталған кезде педагог кез келген кезеңде конкурстан шеттетіледі.
  3. Комиссия құжаттарды қабылдау аяқталған күннен кейін бес жұмыс күні ішінде кандидаттардың құжаттарыны педагогердің үлгілік біліктілік талаптарымен бекітілген Біліктілік талаптарына с әйкестігін қарауды жүргизеді.

 

 

 

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог лауазымдарға тағайындау, лауазымдардан босату қағидаларына 15-қосымша

 

Нысан

__________________________________________

(Конкурс жариялахан мемлекеттик орган)

 

__________________________________________

(үміткердің Т.А.Ә. (бар болса)), ЖСН

__________________________________________

(лауазымы, жұмыс орны)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

(Нақты тұрғылықты жері, тиркелген мекен-жайы, байланыс телефоны)

 

Өтініш

Мені бос/уақытша бос лауазымдық конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын

(қажетінің астын сызыңыз) __________________________________________________________

білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)

Қазіргі уақытта жұмыс істеймін___________________________________

білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)

Өзім туралы келесіні хабарлаймын:

Біліми: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейин

 

Оқу орнының атауы

Оқыту кезеңі

Диплом бойынша мамандық

 





 

Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):__________________________________________________

Педагогикалық жұмыс өтілі: _________________________________________________________________

Келесі жұмыс нәтижелері бар:__________________________________________________

(Наградалары,атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер) (бар болса)__________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау,лауазымнан босату Қағидаларына

16-қосымша Нысан

 

Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы

__________________________________________________________________

(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

 

Өлшемшарттар

Растайтын құжат

Балл сандары

(1-ден 20-ға дейін)

Балл

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

Техникалық және кәсіби = 1 балл

Жоғары күндізгі  = 2 балл

Жоғары күндізгі үздік= 3 балл

Магистр = 5 балл

Жоғары сыртқы/қашықтан = минус 2 балл

 

2.

Ғылыми/академиялық дәрежесі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

PHD-доктор = 10 балл

Ғылыми доктор = 10 балл

Ғылыми кандидат = 10 балл

 

3.

Жұмыс өтілі жоқ үміткерлер үшін сертификат тау

Сертификат

 «Педагог» Біліктілік санаты - 5 балл

 

 

 

4.

Біліктіліксанаты

Жеке куәлік, басқа құжат

 

Екінші санат = 1 балл

Бірінші санат = 2 балл

Жоғарысанат = 3 балл

Педагог-модератор = 3 балл

Педагог-сарапшы = 5 балл

Педагог-зерттеуші  = 7 балл

Педагог-шебер = 10 балл

 

5.

Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі

Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін растайтын басқа да құжат

Әдіскер = 1 балл

(лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл)

Директордың орынбасары = 3 балл (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл)

директор= 5 балл

(лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл)

 

6.

Алғаш рет жұмысқа тұрған педагогтер үшін

Білімі туралы дипломның қосымшасы

Педагогикалық/ кәсіби тәжірибенің нәтижелері «өте жақсы» = 1 балл

«жақсы» = 0,5 балл

 

7.

Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) немесе оқу орнынан ұсыныс хат

Ұсыныс хат

(Конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды)

Оң ұсыныс хатының болуы = 3 балл

 

 Теріс ұсыныс хатының болуы = минус

3 балл

 

8.

Кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері

- дипломдар, білім алушылардың олимпиадалар және конкурстар, ғылыми жобалар бойыншажеңімпаздардың грамоталары;

-дипломдар, мұғалімнің олимпиадалар және конкурстаржеңімпаздарының грамоталары;

-мемлекеттік награда

1) олимпиадалар және конкурстаржеңімпаздары = 0,5 балл

ғылыми жобалардың = 1 балл

2) олимпиадалар және конкурстар

жеңімпаздары - 3 балл

«Үздік педагог» конкурсына

қатысушы = 1 балл

«Үздік педагог» конкурсының жеңімпазы = 5 балл

 

 

 «Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы» медаль

иегері = 10 балл

 

9.

Әдістемелік қызметі

-авторлықшығармалары, басылымдары

ҚР БҒМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл

РОӘК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 2 балл

БҒССҚЕК, Scopus тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы - 3 балл

 

10.

Қоғамдық-педагогикалық қызметі

Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат

тәлімгер = 0,5 балл

ӘБ басшылығы = 2 балл

Екі тілде сабақ беру, орыс/қазақ = 2 балл

шетел/орыс немесе шетел/қазақ = 3 балл,

үш тілде сабақ беру (қазақ, орыс, шетел) = 5 балл

 

11.

Курсқа дайындық

- пәндік дайындық сертификаттары;

- цифрлық сауаттылық,

КАЗТЕСТ, IELTS;

TOEFL; DELFсертификаттары;

Goethe Zertifikat, «Python тілінде бағдарламалау негіздері»  программалары бойынша оқыту, «Microsoft» Курсера жұмыстарына оқыту

Халықаралық курстар:

TEFL Cambridge «CELTA

(Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)»

CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)

DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages), CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary), "TKTTeaching Knowledge Test"Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction), Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL), "TESOL", Certificate in teaching English for young learners

International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC), IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers, Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development, Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths TeachingOnline Teaching for Educators: Development and DeliveryEducational Management

Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers

Курсынаплатформе Coursera, Futute learn, Teaching Mathematics with Technology, Special Educational Needs, "Developing expertise in teaching chemistry"

ПШО,НЗМ, «Өрлеу» курстары

 = 0,5 балл

 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы №95 бұйрығына сәйкес тізбеге енгізілген біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №30068 болып тіркелген)

 

=0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке)

 

12.

Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, «Дипломмен ауылға!», «Серпін» мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі бойынша жіберілген педагог

Мемлекеттік білім беру гранты иегерінің сертификаты, келісім-шарты

3 балл қосылады

 

Барлығы:

 

 

 

 

Көрсетілетін қызметті алушының шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі

 

       Мен, _____________________________________________ сәйкес мемлекеттік қызмет

                                                                (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

       көрсету үшін қажетті мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін қызметке тағайындау, қызметтен босату қағидаларына 1-қосымшаның 8-тармағына сәйкес қол жеткізу шектелген дербес деректерге қол жеткізуге келісімімді беремін. «Дербес деректер және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы, оған мыналар кіреді:

      1) жеке деректерді үшінші тұлғаға беру;

      2) дербес деректерді өңдеу барысында трансшекаралық беру;

      3) жеке деректерді жалпыға қолжетімді көздерге тарату.

      Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығын және мемлекеттік қызметтерді көрсетуге қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін қажетті басқа да ақпаратты қамтитын қолжетімділігі шектеулі жеке деректерге қол жеткізуге келісемін.

      Бұл келісім мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алғанға дейінгі бүкіл кезең ішінде жарамды.

       _______________________________________________

      (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ескерту: Конкурсқа қатысушы үміткерлердің құжаттарының талапқа сәйкес және толық болмаған жағдайда конкурсқа жіберілмейді.

 

Төмендегі сілтеме арқылы толық танысуға болады.

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1200007495

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200031231#z10

https://balalaruiy4.kz – Шымкент қаласы білім басқармасының «№1 өмірлік қийын жағдайда жүрген балаларды қолдау орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің сайты

 

.